niedziela, 23 października 2016

Co jest w planach?

Hej!
W przypływie matematycznych emocji postanowiłem napisać krótki post, co planuję wrzucić w tym tygodniu. Ponieważ, jak pisałem na angielskiej wersji bloga, mam już mikrofon i poczyniłem pierwsze "testowe" nagrania, planuję wrzucić garść filmików, głównie promujących kanał, w ciągu najbliższych dni.


Z racji tego, że środę mam "ustawowo" wolną w moim planie zajęć na uczelni, właśnie wtedy zaplanowałem wrzucenie pierwszego, konkretnego materiału - stąd też zapraszam w środę na kanał Mamba Games na Hitbox.tv. Pierwszy temat: gra Fight the Dragon - polecam serdecznie. Jeśli ktoś ją posiada i da odpowiednio wczas znać - możemy zagrać jakiś multiplayer na antenie ;-)

Ponadto pogadam trochę dlaczego robię gry, co sądzę na temat produkcji AAA i gier indie, a także dlaczego, moim zdaniem, każdy powinien chociaż spróbować pobawić się w robienie gier.

A co do The Tanks - jeśli starczy mi czasu, dokończę brakujące modele i przy odrobinie szczęścia przy końcu tygodnia może pojawi się jakiś mały update.

W międzyczasie możecie też sprawdzać Facebooka Mamby. Na razie trochę tam pusto, ale obiecuję, że się to niebawem zmieni. Natomiast jeśli szukacie pewnego źródła newsów o mnie i o moich działaniach - polecam mój Mambowy profil na Twitterze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz